Powered by Smartsupp
Często zadawane pytania i odpowiedzi

FAQ’s

Najczęściej zadawane pytania

Podstawy zakupów

Jakie są opcje dostawy?

Rowery dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD pod wskazany adres. Wybierz adres, pod którym możesz być osiągalny w godzinach pracy. Zawsze wyślemy Ci kod śledzenia, abyś zawsze wiedział, gdzie znajduje się Twój rower.

Jak mogę zwrócić rower?

Wiemy, że zakup roweru online ma swoje wady. Dlatego możesz zwrócić rower w ciągu 30 dni od daty dostawy bez podania przyczyny, a my zwrócimy Ci pieniądze. Pamiętaj tylko, że rower musi być nieużywany, nieuszkodzony i zwrócony w oryginalnym pudełku. W przeciwnym razie będziemy musieli obciążyć Cię częścią zapłaconej kwoty. A nie chcielibyśmy tego robić.

Czy wysyłamy rowery za granicę?

Tak. Nie ma problemu z bezpłatną wysyłką roweru na terenie całej Unii Europejskiej. W krajach europejskich nie należących do Unii Europejskiej będziemy zmuszeni naliczyć opłatę za wysyłkę oraz cło. Nie wysyłamy rowerów poza Europę ani do Rosji.

Płatności

Jak można zapłacić?

Najłatwiejszym sposobem płatności jest karta kredytowa. Możesz użyć najpopularniejszych kart Mastercard i Visa, ale także innych. Oczywiście oferujemy również ApplePay lub GooglePay. Inną opcją jest płatność przez PayPal. Wreszcie, możesz zapłacić przelewem bankowym na nasze konto. W tym przypadku wybierz proformę, a my wyślemy Ci wszystkie niezbędne szczegóły dotyczące płatności.

Jaką kartą kredytową mogę zapłacić?

Te najbardziej popularne! Mianowicie Visa, Eurocard/Mastercad, AMEX lub UnionPay.

Czy płacę jakieś dodatkowe opłaty lub podatki?

Nie, dlaczego? Nasze ceny są ostateczne dla klientów z UE i zawierają podatek VAT, nie płacisz żadnych dodatkowych podatków ani opłat, w tym kosztów wysyłki.

Wysyłka i dostawa

Chcę zwrócić rower, co powinienem zrobić?

To proste. Wypełnij formularz na naszej stronie internetowej https://www.sava-bicycles.pl/pages/return-bike a my zajmiemy się resztą.

Jak długo trzeba czekać na zwrot pieniędzy?

W przypadku zamówień, które nie zostały jeszcze wysłane, zwracamy pieniądze natychmiast po anulowaniu. Później zwrot pieniędzy zależy od szybkości banku. W przypadku rowerów zwróconych w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania roweru od użytkownika. Każdy taki rower musi zostać sprawdzony przez naszego technika serwisowego, aby upewnić się, że jest w takim samym stanie, w jakim został wysłany.

Jak mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Chcesz zmienić coś w już złożonym i potwierdzonym zamówieniu? Lub anulować całe zamówienie? Nie ma problemu. To może zdarzyć się każdemu. Wyślij nam wiadomość e-mail na adres support@sava-bicycles.com, podając numer zamówienia jako temat i wszelkie zmiany, które chcesz wprowadzić w treści wiadomości. Na pewno uda nam się to wspólnie rozwiązać, a jeśli nie, zadzwonimy do Ciebie, aby potwierdzić zmiany.

Potrzebuję pomocy, gdzie mogę napisać?

Oczywiście chętnie pomożemy we wszystkim. Napisz do nas na adres support@sava-bicycles.com, a z pewnością wkrótce się z Tobą skontaktujemy.

Rowery Sava

Gdzie mogę serwisować rower Sava?

Regularne serwisowanie roweru jest niezbędnym warunkiem jego nienagannej funkcjonalności. Serwisując rower, nie tylko zyskujesz pewność, że zawsze możesz na nim polegać, ale także unikasz kosztownych wymian nieserwisowanych, a tym samym nadmiernie zużytych komponentów. Jak więc dbać o rower Sava? 3 opcje 1. Wyślij go do naszego centrum serwisowego Doświadczony zespół mechaników Sava zajmie się Twoim rowerem. Wypełnij formularz, zapakuj rower do sejfu Sava, a my zamówimy transport roweru przez DPD. To wszystko, co musisz zrobić. 2. Tak, wśród rowerzystów jest wiele osób, które wolą samodzielnie naprawić swój rower. Niemniej jednak oferujemy kilka sprawdzonych porad, jak dbać o rower. A nawet jeśli okaże się, że potrzebujesz porady, napisz do nas. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. 3. Nie chcesz nigdzie wysyłać swojego roweru ani samodzielnie zajmować się serwisem? Nie ma problemu. Znajdź dobrze oceniany sklep rowerowy w swojej okolicy i oddaj tam swoją Savę do serwisu. Jeśli przypadkiem koledzy z lokalnego serwisu będą potrzebować pomocy, daj nam znać. Skontaktujemy się z nimi.

Czy muszę odebrać swój rower Sava?

To też może się zdarzyć. Nie martw się, rozwiążemy ten problem. Wyślij e-mail do naszego technika serwisowego na adres support@sava-bicycles.com. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Jak przedłużyć gwarancję na ramę do 15 lat?

To proste, zarejestruj swój rower za pomocą formularza na stronie https://service.sava-bicycles.com/register.

Gdzie produkowane są rowery Sava?

Rowery są montowane w Czechach z części wyprodukowanych w Azji Południowo-Wschodniej. Nasze ramy i inne komponenty karbonowe produkujemy we własnej, nowoczesnej fabryce w Chinach. Jednak wszystkie problemy i części zamienne są rozwiązywane bezpośrednio w Europie. Nie musisz się więc martwić, że reklamacje potrwają długo.

Czy mogę odblokować ograniczenie prędkości na rowerze elektrycznym Sava?

Tak, możesz. Musisz być jednak świadomy konsekwencji prawnych tej operacji. Jeśli zdecydujesz się na odblokowanie, napisz do nas na adres support@sava-bicycles.com, aby omówić kolejne kroki. Odblokowanie jest możliwe tylko w naszym centrum serwisowym w Czechach.

Gdzie mogę znaleźć informacje na temat silnika ExtraDrive 500?

Tutaj https://www.sava-bicycles.pl/blogs/news/sava-motor znajdziesz nie tylko informacje o silniku ExtraDrive 500, ale także porównanie z silnikiem Bafang.

YOUR CART (0)

No Products in the Cart